21 aprilie 2011

Fantezie violetă

  De-a lungul anilor am ,,uitat" talentele copilăriei şi, deşi am crescut înconjurată de tablouri, am refuzat să mă întorc la origini.Dacă mă întrebaţi de ce sau pentru ce am gândit astfel să ştiţi că nici în ziua de astăzi nu am aflat!!!!Aşa că, dragii mei, după mai bine de 10 ani s-a întâmplat ca  într-o zi, privind tablourile unui pictor consacrat să -mi propun să mă ,,avânt" în anevoioasa experienţă a pictării mobilierului de lemn masiv cu motive decorative care să creeze efectul unic, de neegalat al vechilor opere ornate din secolul al XVI-lea.Şi deşi este un domeniu ,,pe cale de dispariţie" aproape uitat, care presupune, dincolo de talent, sârguinţă, răbdare şi linişte, şi, după ce nişte ani buni m-au ţinut prea departe de tehnicile de realizare a acestora,  mă străduiesc acum să realizez casete de bijuterii, pahare, vase de porţelan, sticle din lemn sau metal cât mai reuşite.Sper să îmi tineţi pumnii!!!



   Niciodată de când mă ştiu nu mi-a plăcut altă culoare decât roşie.Deşi nu m-am omorât după  violet sau după lumina violetă,  cum i se spune astăzi, am pictat o mică cutiuţă de bijuterii  cu floricele roşii.Este printre primele mele opere de artă realizată 100% handmade.





    Şi, îmbătată cum sunt, ,,în violet", nu m-am putut abţine să nu pictez şi capacul interior al casetei în nuanţe mov-albăstrii. Aşa că numai catifea violetă îi  mai lipsea, ce ziceţi?
 
 


5 comentarii:

Eu spunea...

Admir inceputul timid in care te-ai lasat prada placerii. E absolut minunat ce faci aici. Iti doresc mult succes in tot ce ti-ai propus. Cu mare drag, un fan ...:)

decoratiunicustil spunea...

Mulţumesc foarte mult pentru căldura cuvintelor tale si pentru încurajări.

Anonim spunea...

sper sa reusesti sa fii apreciata pe masura talentului. mult succes iti doresc.

Anonim spunea...

Foarte frumoase lucrarile, se vede ca sunt facute cu mult suflet. Ma bucur ca te destinzi facand asta si in acelasi timp , creezi calitate. Pup!

decoratiunicustil spunea...

Mutumesc frumos.E adevarat ca in tot ceea ce realizez pun mult suflet.Cum se spune,,din suflet pentru suflet,,.Si sper ca intr-o zi sa reusesc sa ajung ceea ce mi-am propus.Numai bine!

Căutaţi pe blog