3 mai 2012

LALEAUA ROŞIE ŞI NABUCCO

  În aşteptarea mult doritei vacanţe  de două săptămâni pe care o voi petrece undeva "pe un picior de plai pe o gură de rai", vă doresc tuturor celor care  mă "frunzăriţi" tot binele din lume.
  Şi pentru ca această pauză de blog  să nu întrerupă foarte mult activitatea mea artistică aş vrea să îmi permiteţi, dragi prieteni, să   vă arăt ultima mică şi cochetă casetă botezată "Laleaua roşie", care, nerăbdătoare îşi aştepta  "intrarea" pe bloguleţ. 







    Şi pentru ca vizionarea să vă fie plăcută până la reîntoarcerea mea vă invit să ascultaţi şi să reascultaţi.....cea mai frumoasă melodie a lumii: "Corul sclavilor evrei"  din opera "Nabbucodonosor" de Giuseppe Verdi, interpretată de Nana Mouskouri. 





Melodia este preluată de pe Youtube şi nu îmi aparţine.


SĂ FIŢI IUBIŢI!!!!



    

Niciun comentariu:

Căutaţi pe blog