11 octombrie 2011

SIMFONIA TRANDAFIRILOR

     Pentru că simfonia verii am cam ratat-o trimiţîndu-mi muza leneşă în concediu de odihnă ca să nu fiu nevoită să o  concediez pentru că, deh, mi-este indispensabilă, am decis împreună să realizăm o simfonie a trandafirilor cu cele mai deosebite flori pe care le-am întâlnit prin pelegrinările noastre prin "lume", flori care ne-au încîntat prin gingăşie, frumuseţe,  şi culoare.
 De multe ori gândesc că aş vrea să fiu un simplu şi multicolor fluture ca să pot zbura printre florile încălzite de soare, să mi umplu picioruşele de polen, să fiu liber precum vântul pe potecile cu rouă, să pot trăi puţinul care îmi este predestinat de Cer pentru a 
putea contempla sufletul florilor.
  "Fluturii sunt aplauzele florilor" pentru că oamenii sunt orbi.Într-o lume în care nonvaloarea este considerată valoare,lipsa banilor  nobleţe sufletească, după tagma bisericii,bârfa  ridicată la nivel de cultură personală, opiniile preconcepute, judecăţi de viaţă, omul,  ca element integrant al sistemului social, devine o maşinărie care încearcă să îşi regăsească identitatea proprie. De aceea,avem tendinţa firească de altfel să privim mai mult în interiorul nostru şi nu în exteriorul nostru ...pentru a NE TRAI VIATA....precum un fluture.
 De aceea, noi vă oferimm un spectacol de culoare şi frumuseţe, gingăşie şi candoare care să vă reamintească că viaţa este nu doar pentru un moment frumoasă ci este de mii de ori frumoasă dacă ştim să ne raportăm la cele mai neînsemnate minunăţii pe care Dumnezeu ni le-a lăsat pe Pământ:FLORILE! 

















  Şi pentru că, după cum aţi ghicit bine, nouă ne plac tare mult trandafirii şi le considerăm cele mai gingaşe flori am realizat acest album de vis.Insă vă promitem că data viitoare vom posta şi alte sortimente  de flori.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Trandafirul, regele tuturor florilor,estesingurul care are 15 culori,15nuante, 15 mirosuri,este singurulcare ofera provocare in amintire,in bucurie
in casatorie,indragoste,in emotie,in fascinatie,in generozitate,inhotarire,in iubire,in liniste,in mindrie,in noroc,in respect,in speranta,in tupeu,in umor,in victorie,in zimbet.

decoratiunicustil spunea...

Asa este, aveti dreptate.Pentru mine trandafirul este floarea florilor, de aceea il invoc de atatea ori pe blogul meu.Va mai astept cu mult drag mai ales ca voi schimba radical modul de a picta.Voi picta mai ales trandafiri, pentru ca au un loc special in inima mea.Dar ii voi picta folosind tehnica one stroke.Numai bine, Mara

Căutaţi pe blog