13 octombrie 2011

MAGIE ROZ

  În serile târzii de toamnă "când frunza plopului suspină" paşii mei obosiţi gonesc  spre  locul minunat, bun,cald şi primitor unde iubirea, speranţa,râsetele dulci de copil,  înţelepciunea şi voioşia mă aşteaptă  ACASĂ. Acolo unde mă regăsesc întotdeauna alături de cei dragi mie,acolo unde primesc duioase măngâieri şi cuvinte de duh,acolo unde adorabila mea fetiţă mă primeşte întotdeauna cu mânuţele-i întinse înainte a  trece pragul casei, acolo unde îmi pot permite să  redevin copil în orice clipă, acolo unde renasc din propria cenuşă precum pasărea Phoenix. Acolo unde mă aşteaptă cărţile tăcute dintre rafturile imensei mele biblioteci  să le răsfoiesc  spre a-mi  dezvălui ştiinţa cuprinsă între coperţile lor îngălbenite de timp,acolo unde  casetele goale din lemn natur  aşteaptă să le ofer fascinanta personalitate prin pata vie de culoare.
 În liniştea nopţilor tomnatice, în lumina miraculoasă a lunii pline, cutiile mele prind viaţă ca printr-o magie de poveste.
 "Unde e bagheta zânei din poveste?", pare a întreba somnoroasa mea fetiţă cu ochişorii mijind în dimineaţa următoare, după ce  descoperă singurică câte o cutiuţă colorată în atelierul meu improvizat.Zâmbeşte larg şi mă întreabă "Mami, tu ai făcut-o? Ce flumoasă este!Mie când îmi faci una!?"Zâmbesc, asigurând-o că, acea cutituţă  promisă va adăposti agrăfuţele şi brătăricile "micii mele cochete" şi  va fi cea mai frumoasă din lume. Deodată, un râset cristalin, larg şi inocent îi luminează faţa de păpuşă iar mânuţele  mă prind   de pantaloni ca să mă ia în braţe: aşa ştie ea să îmi arate cât de mult mă iubeşte.
  So,comorii mele dragi i-am realizat aşa cum făgăduisem o casetuţă roz, demnă de sufleţelul ei imaculat şi bun pe care să o poată manevra uşor  cu mânuţele ei micuţe şi fragile. 





   Având o culoare luminoasă roz-pastel sidefat, caseta este realizată 100% hand-made şi ar putea ocupa un loc frumos în orice bibliotecă, vitrină sau pe masa de toaletă a doamnelor spre a le ascunde comorile de aur, argint, pietre preţioase sau semi-preţioase.

Niciun comentariu:

Căutaţi pe blog