29 august 2012

În aşteptarea ta.....să mă ascund după un dor de-al tău?

  Aş vrea să zburd printre nori de flori,
  Să fug printre cuvinte de umbrele tăcerilor din noi
 Un nufăr alb răsare dinapoia noastră.
 Să-l iau în brate ca să ajung la tine?
 Să mă ascund după un dor de-al tău?
    Unde eşti?  În lumea ta te caut.
 Şi.... nu e nimeni.

    Aş vrea să fug ca să nu-mi amintesc oceanul nostru de secrete,  cuvinte care dor,ascunse printre crengile căzute pe pământul sufletului tău,tăceri de cristal reci.
  Aş vrea să zburd printre crengi şi frunze,.....dar ghemuită sub copacul trist te aştept să vii....
  Aş vrea să-ţi iau în braţe dorul de mine ca să mă contopesc cu frumuseţea lui, dar  mă mulţumesc numai să mângâi petalele albe  de nufăr ce mi-au permis intrarea ..... aici.

   Aştept, mă rog şi sper....  ascult urgia vântului din tine....
 Unde eşti?Într-o "capsulă" a timpului?Revino!

    Aştept,eu am răbdare.
  Pe lângă mâinile-mi înfipte în firele de iarbă frunzele şi crengile uscate îşi croiesc cărarea lor, mânate de vânt.Cuvintele rostite îşi pierd rezonanţa,tăcerile se risipesc şi mor.Unde s-au dus?Nu ştie nimeni!! Sau poate.... le-ai alungat tu..... în "capsula" în care ai fost plecat.
  Ai fost mereu aici, lângă mine!
  Nufărul magic dinapoia noastră acum se află între noi şi străluceşte. 
   Undeva,între pământ şi cer apare curcubeul .
    Bine ai venit, Iubire!
    Nufăr cu 1000 de chipuri!

3 comentarii:

AA spunea...

Hei, ma bucur sa te recitesc, scrii atat de frumos, ai putea sa publici o carte cu textele tale, te-ai gandit vreodata draga mea?
Te pup.

decoratiunicustil spunea...

Buna, Adriana!!!Si eu ma bucur de revenire, am iesit din cochilia mea de melc, acum pictez casete ca inainte si e atat de bineeeee......Iti multumesc ptr incurajarile tale, mi-au fost un nepretuit ajutor.sa stii ca am persoane in familie care am indeamna sa scriu.dar ce sa scriu?Ca sa nu ma numar printre scriitorii anonimi ce astazi sunt o puzderie...Textele astea?Eseuri? Vreau sa ma inscriu al concursul tau si nu mai stiu pe ce site era.Cand treci prin Bucuresti vreodata nu ezita sa ma suni, ne vom plimba impreuna iti arat orasul , vom si mesteri cate ceva, am putea organiza un cerc de decoupage.Ce spui, cu premii?

AA spunea...

:) am rau de masina Mara si nu ma pot deplasa, mi-ar fi placut mult dar... nu am incotro, trebuie sa stau cat mai aproape de casa altfel dau si matele din mine.

Căutaţi pe blog