18 iulie 2011

Ia cu tine un coş cu dorinţe şi dimineaţa de duminică în suflet!

  În seara târzie de vară, cu riscul că aş putea atârna de-o literă a unui cuvânt, îmi mijesc ochii să încropesc câteva rânduri după o binemeritată "pauză de blog" scuzată de o mică vacanţă petrecută în Ardeal.
  Şi încep prin a spune că deşi am fost "plouată" asemeni cerului care nu mai contenea să îşi mai oprească stropii ce cădeau cu disperare mută,nu am reuşit să regăsesc "sorata muză" care  îmi dădea "şutul înainte" pentru a vă scrie din nou.
 Dar în tăcerea mea am creat în atelierul meu câteva casete frumoase care îl determină pe domnul aparat de fotografiat să suspine încruntând din sprâncene iar pe domnişorul IT să geamă de "sarcina grea ce i-am pregătit-o "până mă voi afla în toane să  îl descarc de memoria "full".
 So,atunci când poate mai lipsesc din "camera virtuală" să ştiţi că sunt în fascinantul proces de creaţie.Râd deseori când intră mama în cameră şi mă surprinde pictând fiindcă mă întreabă: "Ce faci, creezi?"Şi asta pentru că niciodată nu mă vedeam în situaţia de a crea ceva de acest gen în afară poate de cea mai importantă creaţie din viaţa unei femei :copilul adus pe lume...
Nu ştiu, poate că "this is my way".Precum spune şi cântecul "Ia cu tine un coş de dorinţe şi dimineaţa de duminică în suflet şi mergi pe drumul tău.!"
 Îndemnându-vă să reflectaţi la versurile cântecului atât de mult iubit vă doresc o zi cu soare în suflete!!! 



      Caseta este realizată în acrylic şi este 100%     handmade 

    Şi vă îmbrăţişez cu mult drag!!!

2 comentarii:

Whatafy spunea...

ce faine floricele, si detaliile misto, nu-i asa?

decoratiunicustil spunea...

Buna,ma bucur ca iti plac detaliile si florile....mele de pe casete

Căutaţi pe blog