17 iulie 2011

NOI DOI

    "Pe harfa răsturnată a ierburilor tale Vară, trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec şi tremurul mâinii care-l caută."(I. Teodoreanu)
   Când în ochi pentru prima oară ne-am privit, în inimă mi-a răsărit un nufăr. Atunci am ştiut că eşti Tu.Acela.Atunci am ştiut că mă vei lăsa să mă scald în tandreţea privirilor tale, atunci am ştiut că  voi fi un copilaş firav în mâinile tale robuste şi noduroase. Şi încă ştiu că  nu îmi vei lua dreptul de a visa, oferindu-mi totul ori  dreptul la adevăr.Am ştiut că nu îmi vei fura viaţa sau anii mei frumoşi şi tineri.Ca un cântec...
  Şi chiar dacă ,,ceasornicul vieţii" aproape ruginit abia ticăie mai simt încă şi acum în suflet  nufărul alb prea larg deschis gata să-şi piardă imensele petale.

 Deşi împreună am  împărţit   bucuria sau tristeţea, şansa sau neşansa şi am înfruntat furtuni Timpul  a trecut prin NOI atât de fulgerător încât   avem acum  tupeul să-i cerem lui Dumnezeu o oră de răgaz....Doar pentru NOI DOI.
"Să dormi, să dormi şi vei avea o şansă să visezi!"(W.Shakespeare)
"Cerul se roteşte şi noaptea se ridică din ocean".(Ovidiu)
 
  În covârşitoarea singurătate a naturii unde numai   şuierul vântului anunţă Marea Trecere Dreapta judecată a lui Dumnezeu însufleţeşte Totul.
 
  "Niciodată nu putem judeca viaţa celorlaţi pentru că fiecare dintre noi îşi cunoaşte propria durere şi renunţare."(Paulo Coelho)


  Şi nu uitaţi, dragi prieteni ca atunci când va veni momentul să trageţi cortina elegant şi în tăcere: iertaţi oricui orice, învăţaţi de la cel ce va răneşte ca şi de la cel ce vă iubeşte pentru că lecţiile dure se învaţă într-o viaţă. 
"Când noi nu vom mai fi

 De mult
 Şi  şterse urmele vor fi

 Pe unde am trecut NOI DOI
 Cei ce vor trece după noi
 Vor tresări...
 Vor crede că li s-a părut
  C-aud ceva ce vine de demult,
 Din veşnicie.
 Şi şterse urmele de-or fi
 Pe unde am trecut NOI DOI
 Cei ce vor trece după Noi
 Se vor iubi....!
("Veşnicie" de Ernest Maftei)
 


Vă sărut şi voi reveni  în forţă....cu noile mele creaţii...
Tăcerea nu înseamnă uitare ...ci muncă asiduă în atelierul meu!!!

Niciun comentariu:

Căutaţi pe blog